Old 12-07-2007, 05:47 PM Offline   #1 (permalink)



 
Kastro Redd's Avatar
Woof Woof!!!
 
Since: Oct 2007
Posts: 5,881
Rank:
Uploads: 4
eCash: $500923
Thank Meter: 44

Kastro Redd recieved royalties cheque in the mailKastro Redd recieved royalties cheque in the mailKastro Redd recieved royalties cheque in the mailKastro Redd recieved royalties cheque in the mailKastro Redd recieved royalties cheque in the mailKastro Redd recieved royalties cheque in the mailKastro Redd recieved royalties cheque in the mailKastro Redd recieved royalties cheque in the mailKastro Redd recieved royalties cheque in the mailKastro Redd recieved royalties cheque in the mailKastro Redd recieved royalties cheque in the mail
Rep Power: 124429
Send a message via AIM to Kastro Redd
Evil Reddcity (3) Vs Markaile (0)

lol 6 bars, nigga u gon need to study my verse just to murder me
oh and this just sum half assed shit cuz i dont need to think up nothin special for u.




so whats done is done, and ya flow been over
like nas ima ether and you my j hova
ima g lil nigga, iron heart of a soulja
got my goonies strapped up, youll get shot in ya chocha
and its funny as hell, how u think u spittin crack rocks
tha only way ya verse heated is when ya breath mad hot
its quite sad ock, you still think you gully
hoppin on weezy dick, claimin tha nigga thought you something
so cuz u rockin a rag, it dont make u a g
ull get knocked out stupid, for claiming you me
cuz way from atlanta, i hear ya suwoop nigga
rockin all dem loud colors, you a fruit loop nigga





thats all.
__________________
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Old 12-10-2007, 03:50 AM Offline   #2 (permalink)



https://song.link/adoreu
 
Claimin: HAVELOCK,NC
Since: Oct 2007
Posts: 3,248
Rank:
Uploads: 466
eCash: $144
Thank Meter: 3238

M.L.D got an offer to do a show at the local clubM.L.D got an offer to do a show at the local clubM.L.D got an offer to do a show at the local clubM.L.D got an offer to do a show at the local clubM.L.D got an offer to do a show at the local clubM.L.D got an offer to do a show at the local clubM.L.D got an offer to do a show at the local clubM.L.D got an offer to do a show at the local clubM.L.D got an offer to do a show at the local clubM.L.D got an offer to do a show at the local clubM.L.D got an offer to do a show at the local club
Rep Power: 204216
Default

hhmm i see
let me spit a few lines i gotta get ready for school

kid the from the corner store, wanna battle the black madore
my spot is hot where i stand, ice cold wata where u land
this is my turf that i rep, where my beats make niggaz 2 2 step
u a fool for cuming at me the fire. im what charmillionaire said. the messiah.
hip-hop is that special chrome, wrapped around my teeth so i spit hip-hop. of da top of my dome. i call when nobody's home, leave a message 2 ya gurl. lets go to rome. cuz i need some new trogians i left mine at home.
my block is a hater-free zone, i wrappped it in steel.
so haters cant shoot though, these things in my mouth callin' grills.
the clostet thing you got to this is wrapper. from the gum of you favorite wack rapper. And i think its funny how niggaz think they good, jus cuz ya boi came out the hood. whent to a beamer in december. now i got ho's on my left and right. hmm sumtin don't seem right. could it be da ice shining in da light. i dunno so imma b.
--------------------------------------MLD
__________________
Linktr.ee/kingkailez
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Old 12-10-2007, 06:47 AM Offline   #3 (permalink)



 
Scream @ Me's Avatar
R U In That Mood Yet?!
 
Claimin: MaRyland
Since: Dec 2005
Posts: 1,212
Rank:
Uploads: 49
eCash: $504
Thank Meter: 564

Scream @ Me is still tryin to earn some respectScream @ Me is still tryin to earn some respectScream @ Me is still tryin to earn some respectScream @ Me is still tryin to earn some respectScream @ Me is still tryin to earn some respectScream @ Me is still tryin to earn some respectScream @ Me is still tryin to earn some respectScream @ Me is still tryin to earn some respectScream @ Me is still tryin to earn some respectScream @ Me is still tryin to earn some respectScream @ Me is still tryin to earn some respect
Rep Power: 543
Default

Ummmm...
Both were "aiiiiiiiight" <-- & that's me being nice.
Red sounded too much like a dipset verse..
U had a few " ehhhhh " lines in there at best.

--

Mark
Same for u.. jockin' Lil Wayne a bit much?
U had a few iight lines too- but, ya verse just seem so disorganized.

v/: Red
__________________
" Y'all like bitches - the chit-chatterin
Stay not likin a nigga, but givin dap to him
Hav' don't change for no chick, and they adapt to him
Never get cool with you niggaz, I end up clappin 'em
"
- Havoc
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Old 12-11-2007, 11:13 AM   #4 (permalink)

Krome


Guest
 
Posts: n/a

Rep Power:
Default

Red...

Some punches in their... weak an some indirect but still punches

Markaille...

I see what you doin with the verse but the flow is all garbled.. doesn't go nice... punches was weaker...

Keep it shorter... lines are goin too long... an I think you were way over 6 bars...


Vote - Reddcity
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Old 12-11-2007, 02:18 PM Offline   #5 (permalink)



 
Jason Maxiell's Avatar
regular nigga...
 
Claimin: Cleveland, OH
Since: Oct 2005
Posts: 5,507
Rank:
Uploads: 5
eCash: $501
Thank Meter: 448

Jason Maxiell is still tryin to earn some respectJason Maxiell is still tryin to earn some respectJason Maxiell is still tryin to earn some respectJason Maxiell is still tryin to earn some respectJason Maxiell is still tryin to earn some respectJason Maxiell is still tryin to earn some respectJason Maxiell is still tryin to earn some respectJason Maxiell is still tryin to earn some respectJason Maxiell is still tryin to earn some respectJason Maxiell is still tryin to earn some respectJason Maxiell is still tryin to earn some respect
Rep Power: 416
Default

Originally Posted by reddcity View Post
lol 6 bars, nigga u gon need to study my verse just to murder me
oh and this just sum half assed shit cuz i dont need to think up nothin special for u.




so whats done is done, and ya flow been over
like nas ima ether and you my j hova
smh..... weak opening.... .5/5

ima g lil nigga, iron heart of a soulja
got my goonies strapped up, youll get shot in ya chocha
ok..... 1.5/5

and its funny as hell, how u think u spittin crack rocks
tha only way ya verse heated is when ya breath mad hot
lol... made me chuckle... 2/5

its quite sad ock, you still think you gully
hoppin on weezy dick, claimin tha nigga thought you something
dont understand the last line.... 1/5

so cuz u rockin a rag, it dont make u a g
ull get knocked out stupid, for claiming you me
tough talk needs witty lines.... 1/5

cuz way from atlanta, i hear ya suwoop nigga
rockin all dem loud colors, you a fruit loop nigga
lmaoooo @ fruit loop nigga.... 3/5 for laughs....


Reddcity = 9/30





thats all.
hhmm i see
let me spit a few lines i gotta get ready for school

kid the from the corner store, wanna battle the black madore
my spot is hot where i stand, ice cold wata where u land
................ 1/5

this is my turf that i rep, where my beats make niggaz 2 2 step
u a fool for cuming at me the fire. im what charmillionaire said. the messiah.
.......... 1/5

hip-hop is that special chrome, wrapped around my teeth so i spit hip-hop. of da top of my dome. i call when nobody's home, leave a message 2 ya gurl.
lets go to rome. cuz i need some new trogians i left mine at home.
i think this is all 2 bars...... terrible lines.... .5/5

my block is a hater-free zone, i wrappped it in steel.
so haters cant shoot though, these things in my mouth callin' grills.
ok.... 1.5/5

the clostet thing you got to this is wrapper. from the gum of you favorite wack rapper.
think this is spose to be 2 bars......1/5


And i think its funny how niggaz think they good, jus cuz ya boi came out the hood. whent to a beamer in december. now i got ho's on my left and right. hmm sumtin don't seem right. could it be da ice shining in da light. i dunno so imma b.
dont know how many bars this is spose to be, but it dont flow good at all... .5/5
--------------------------------------MLD[/QUOTE]

Mark = 5.5/30


Redd = 9/30

Mark = 5.5/30


Winner = Reddcity......
__________________
Pistons = 2008 NBA CHAMPS!


Music:
www.myspace.com/bgray216
http://www.showcaseyourmusic.com/BGray
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Old 12-18-2007, 11:14 AM Offline   #6 (permalink)



Capodecina
 
Claimin: DeTroiT
Since: Dec 2007
Posts: 1,039
Rank:
Uploads: 0
eCash: $883
Thank Meter: 149

Logikal still tryin to make it rappin while sellin on the sideLogikal still tryin to make it rappin while sellin on the sideLogikal still tryin to make it rappin while sellin on the sideLogikal still tryin to make it rappin while sellin on the sideLogikal still tryin to make it rappin while sellin on the sideLogikal still tryin to make it rappin while sellin on the sideLogikal still tryin to make it rappin while sellin on the sideLogikal still tryin to make it rappin while sellin on the sideLogikal still tryin to make it rappin while sellin on the sideLogikal still tryin to make it rappin while sellin on the sideLogikal still tryin to make it rappin while sellin on the side
Rep Power: 10089
Default

isnt 3 a win

shouldnt be open still

step game 2 the emcees
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Old 12-18-2007, 05:35 PM   #7 (permalink)

Krome


Guest
 
Posts: n/a

Rep Power:
Default

Reddcity takes the win
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
 

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
why do reddcity keep saying nigga? SMOKEY!!!!! The Corner 53 01-25-2008 01:25 AM
Reddcity got disssssssssed. Her The Corner 114 01-12-2008 02:29 PM


All times are GMT -8. The time now is 09:58 AM.

Archive:


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.3.2 © 2009, Crawlability, Inc.
Hip Hop Universe 2005-Forever