Old 11-20-2008, 08:27 AM Offline   #1 (permalink)

JhJ


 
JhJ's Avatar
Hack The Planet
 
Claimin: ........
Since: Sep 1982
Posts: 1
Rank:
Uploads: 616
eCash: $2031950000
Thank Meter: 18115

JhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin up
Rep Power: 0
Arrow all yall did the 360 update yet?

shit is nice
__________________
www.twitter.com/jhj82
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 11-20-2008, 08:39 AM Offline   #2 (permalink)

fur


 
fur's Avatar
Pilferd
 
Since: Aug 2005
Posts: 10,431
Rank:
Uploads: 48
eCash: $4840396390
Thank Meter: 645

fur just did another show at Club Caligulafur just did another show at Club Caligulafur just did another show at Club Caligulafur just did another show at Club Caligulafur just did another show at Club Caligulafur just did another show at Club Caligulafur just did another show at Club Caligulafur just did another show at Club Caligulafur just did another show at Club Caligulafur just did another show at Club Caligulafur just did another show at Club Caligula
Rep Power: 325601
Default

i hear there may be issues w/streaming videos so im waiting on confirmation ...
__________________
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 11-20-2008, 08:50 AM Offline   #3 (permalink)



Ventilation
 
Claimin: Riverdale, MD
Since: Aug 2005
Posts: 11,644
Rank:
Uploads: 20
eCash: $7492737
Thank Meter: 260

Eazy EL recieved royalties cheque in the mailEazy EL recieved royalties cheque in the mailEazy EL recieved royalties cheque in the mailEazy EL recieved royalties cheque in the mailEazy EL recieved royalties cheque in the mailEazy EL recieved royalties cheque in the mailEazy EL recieved royalties cheque in the mailEazy EL recieved royalties cheque in the mailEazy EL recieved royalties cheque in the mailEazy EL recieved royalties cheque in the mailEazy EL recieved royalties cheque in the mail
Rep Power: 110887
Send a message via AIM to Eazy EL
Default

Originally Posted by fur View Post
i hear there may be issues w/streaming videos so im waiting on confirmation ...
i hear they fixed issues w/streaming videos...

so i'm continuing to play PS3.
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 11-20-2008, 09:08 AM   #4 (permalink)

Krome


Guest
 
Posts: n/a

Rep Power:
Default

yea i got it... waitin to see if modded xboxs dont get banned... so i can mod mine..
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 11-20-2008, 10:20 AM Offline   #5 (permalink)

JhJ


 
JhJ's Avatar
Hack The Planet
 
Claimin: ........
Since: Sep 1982
Posts: 1
Rank:
Uploads: 616
eCash: $2031950000
Thank Meter: 18115

JhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin up
Rep Power: 0
Default

Originally Posted by Krome View Post
yea i got it... waitin to see if modded xboxs dont get banned... so i can mod mine..
fo sho

smh @ you can load games on the HDD but you gotta have the disc inserted while playing

__________________
www.twitter.com/jhj82
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 11-20-2008, 10:36 AM   #6 (permalink)

Krome


Guest
 
Posts: n/a

Rep Power:
Default

Originally Posted by JhJ View Post
fo sho

smh @ you can load games on the HDD but you gotta have the disc inserted while playing

serious.. ? kinda defeats the purpose... but stops rentin an copyin games to the disc i guess..

i always wondered.. the 20 gig shit harddrive only comes with soemthin like 16 gigs avail...

can a massive lawsuit be launched over that since they requiring hds more an more... ?
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 11-20-2008, 10:38 AM Offline   #7 (permalink)

JhJ


 
JhJ's Avatar
Hack The Planet
 
Claimin: ........
Since: Sep 1982
Posts: 1
Rank:
Uploads: 616
eCash: $2031950000
Thank Meter: 18115

JhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin up
Rep Power: 0
Default

guess they use some space for the cache / virtual paging
__________________
www.twitter.com/jhj82
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 11-20-2008, 10:39 AM Offline   #8 (permalink)

SM


 
SM's Avatar
Capo di Capi Re
 
Since: Sep 2006
Posts: 12,608
Rank:
Uploads: 6608
eCash: $67573
Thank Meter: 43039

SM is pushin green in large amounts... gettin cashSM is pushin green in large amounts... gettin cashSM is pushin green in large amounts... gettin cashSM is pushin green in large amounts... gettin cashSM is pushin green in large amounts... gettin cashSM is pushin green in large amounts... gettin cashSM is pushin green in large amounts... gettin cashSM is pushin green in large amounts... gettin cashSM is pushin green in large amounts... gettin cashSM is pushin green in large amounts... gettin cashSM is pushin green in large amounts... gettin cash
Rep Power: 520924
Default

whats the update do?
__________________

 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 11-20-2008, 10:40 AM Offline   #9 (permalink)



 
BADBOI's Avatar
...
 
Claimin: NYC
Since: Sep 2005
Posts: 12,855
Rank:
Uploads: 5
eCash: $13308651819111
Thank Meter: 129

BADBOI is pushin green in large amounts... gettin cashBADBOI is pushin green in large amounts... gettin cashBADBOI is pushin green in large amounts... gettin cashBADBOI is pushin green in large amounts... gettin cashBADBOI is pushin green in large amounts... gettin cashBADBOI is pushin green in large amounts... gettin cashBADBOI is pushin green in large amounts... gettin cashBADBOI is pushin green in large amounts... gettin cashBADBOI is pushin green in large amounts... gettin cashBADBOI is pushin green in large amounts... gettin cashBADBOI is pushin green in large amounts... gettin cash
Rep Power: 810811
Default

it's ok, the avatar thing is ok. I expect future updates to it though.
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 11-20-2008, 10:42 AM Offline   #10 (permalink)

JhJ


 
JhJ's Avatar
Hack The Planet
 
Claimin: ........
Since: Sep 1982
Posts: 1
Rank:
Uploads: 616
eCash: $2031950000
Thank Meter: 18115

JhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin upJhJ got dreams of comin up
Rep Power: 0
Default

Originally Posted by SM View Post
whats the update do?
whole new interface + avatars (customizable ones)
__________________
www.twitter.com/jhj82
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Reply

Tags
nxe, xbox 360

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
G1 Update: Android 'Cupcake' Update to Hit Jan [Video] JhJ The Corner 4 12-24-2008 05:45 AM
while yall busy searchin for the newest dance yall can find.... Yung Teddy The Corner 6 07-25-2007 11:31 AM
** New Yorkers Yall Know Yall Love 2 Dance ** Sooner The Corner 11 12-08-2006 12:46 PM
Yall Make Sure Yall Shit Banked!!! IIndHand Underground Classics 202 11-21-2005 03:53 AM
by this time I see yall I say Fuck yall from the very start of this shit DAT_NIGGA_MOOSE The Corner 13 09-30-2005 10:04 AM


All times are GMT -8. The time now is 06:00 PM.

Archive:


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.3.2 © 2009, Crawlability, Inc.
Hip Hop Universe 2005-Forever